Sunday 11 March 2012

Aku malu !

Who am i ?

Ok! Aku .....
Nor Hazwani bt Hamzah
SPM 2006 - SMKAB
Universiti Malaysia Terengganu
Bachelor of Applied Science (Fishery)
Insya-Allah, will be graduate in September 2012

Masa on9 fb tadi, tiba2 ak tersentap. Tengok member2x SMKAB dulu, sekarang kemain educated. Ramai belajar hebat-hebat. Tambah2 kawan-kawan sekelas dulu, ramai yang study kat oversea. Hebat r korang! Huhuhu... aku lak still kat sini with nothing. Nothing ker?? tak lah jugak kan. Oh! Ak nak celik luas-luas. Panjang lagi jalan di hadapan. Aku pun boleh success dalam bidang aku sendiri. Insya Allah. Aku ingat lagi cikgu-cikgu SMKAB yang sweet mueeet tu. Opssst! Tetiba ak blank. Tak ingat nama cikgu tapi muka sorang2 terbayang g kat otak ak. Ramai ngat kot. Hahaha tak per. Next time aku cuba ingat. Back to the point, hmm ak nak sangat jumpa cikgu2 ak dulu, tapi aku malu. Hold la dulu. I want to success first. Bubye cinta. Aku nak kejar cita-cita. Tapi kalu takdir tuhan kau datang jgk, insya Allah ak terima. Hehehe..

Photobucket
0 Comments
Comments

0 comments:

Post a Comment