Sunday 10 June 2012

Selamat Bercinta Hingga Ke Syurga

"Jawapan istikharahnya,
Jawapan kisah cintanya,
Jawapan siapa imamnya,
Selamat bercinta hingga ke syurga."

                                              (Asma, 2012)

Kata-kata tu aku petik dari sebuah blog. Waaa... tacingnya aku rasa... Aku pun tertanya-tanya jugak siapalah bakal imamku. Hehehehe.... Tapi aku rasa aku sendiri pun tak b'usaha nak tahu. Mungkin aku belum betul2x b'sedia. Untuk bakal imamku, istikharah pun belum, berdoa pun belum. No wonder la aku belum dapat jawapan. Harapnya dia dapat bimbing aku dekat menuju tuhan. Aku tahu aku tak sempurna, aku tahu aku tak baik mana. Jadi, harapnya 'kami' saling melengkapi. Selamat bercinta hingga ke syurga. Amin....


http://bidadaribesi09.blogspot.com/2012/06/selamat-bercinta-hingga-ke-syurga.html
Photobucket
0 Comments
Comments

0 comments:

Post a Comment