Sunday 3 June 2012

5 Day DIET ATKIN turun 3 KILO !!!!


Yeeee! Hooyeey Hooyeey! Tadi aku g timbang. Terkedip2 mata aku tengok jarum penimbang. Hah! 53.6!!!!!!
Waaah! Aku dah lost 3 kilo in a week! Sungguh tak sangka. Happy gila. Baru ingat nak stop diet atkin ni, tapi bila tengok berat banyak sgt turun, terus berkobar2 sambung diet. heeheehee.... Hari ni hari ke 5 aku diet atkin. Means dah 5 hari aku betul2 tak makan langsung karbohidrat (carb). No rice, bihun, keow teow, mee roti, oat, susu segala. Yg ada cuma telur, ayam, sayur, teh hijau, halia. Tu jelah. Tapi tak pe.Tengok hasil rasa berbaloi2. Hehehe.. Tapi sebenarnya 3 hari sebelum tu aku dah start diet, dah tak amik nasi. Cuma tak lah seketat diet atkin ni. Aku still ambik milo, gula, susu, oat, bihun, epal hijau, plum.....ha tu jelah kot. Kalau total semua sebenarnya dah 8 hari la aku diet. hik3x..... Semoga aku terus bersemangat untuk hari2 seterusnya. 

Menu for today:
Pagi - Telur rebus, Teh hijau, Sayur kobis
Tengahari - Ayam goreng kafe baru
Petang - x
Malam - Sosej 2, jus halia, coklat hitam 1 bar, keju 1 slice


Wish me luck for the next day!!! 

Photobucket
0 Comments
Comments

0 comments:

Post a Comment