Thursday 21 June 2012

My BFF


My BFF - Best Friend Forever. I wanna say 'Hi Sarah' if u'r reading this entry. Sila lihat gambar di atas. Oh! Ketara sekali aku lebih pendek dari kau. Hehe baru sedar. Emm tatau la nak mula dari mana tapi rasa nak tacing-tacing sket hari ni.

Dah almost 3 years ko jadi kawan aku yang sah! Haha ayat tak ley blah. Aku takkan lupakan kau sampai bila-bila. Mana bole lupa. Kawan menangis kawan ketawa. Kau kawan susah senang aku. We always together-gather. Sepanjang 3 tahun ni banyak sangat kenangan kita. Kita buat kerja gila sama-sama*peristiwa jalan kaki ke bakal rumah sewa. Kita bergaduh berdrama pun sama-sama *peristiwa di LI.  and yang part gaduh ni banyak lagi, sila-silalah imbas kembali ye. Hehehe... Tapi yang gaduh-gaduh tu lah buat kita lebih faham sesama kita. Kita manusia biasa tak pernah sempurna. Hati kita mungkin kadang-kadang tak serasi tapi kita saling melengkapi. Ketidaksempurnaan itulah yang dah buat kita bertahan lama. Usah dicari titik persamaan andai titik perbezaan itu yang menyatukan kita*acecece ayat b'bunga. 

Dah la. Jom straight to the point. Sebenarnya, first sekali aku bersyukur sangat-sangat pada Allah sebab temukan kita. Semoga Allah panjangkan lagi hubungan ni sampai bila-bila. Second, thanks sangat sangat sebab u always by my side watever happen. So, dari situ aku tahu, kalau one day kau bercinta, kau mungkin seorang pencinta yang setia, dat's good tapi hati-hati jangan keterlaluan setia, sebab lelaki mostly lidah buaya * acece sempat lagi tu nasihat segala. hehehe... Emm... thanks sebab ada kau, aku tak pernah sunyi hidup kat UMT ni. Thanks jugak u always concern about my feeling bila i marah ke geram ke sakit hati ke sedih ke kecewa ke frust ke, u always be there. Thanks for your support, advise, care, love and time that you share with me. Thanks sebab sanggup layan karenah aku, sanggup bertahan dengan emosi aku. You really awesome! My special friend i ever had. 

Sampai hari ni n saat ni, aku still rasa aku bukanlah kawan yang baik untuk ko. I'm so so so sory untuk semua kelemahan dan kesalahan aku sepanjang jadi kawan kau. Aku tak sempurna dan tak akan pernah sempurna. Terimalah aku seadanya. acece.... Emm, hari-hari terakhir bersama pun sempat lagi bergaduh. Lucu jer. Time aku tulis entry ni aku tengah bedal ayam goreng yang kau kasi. Aku tak nak pun sebenarnya cuma time tu je aku geram. Tapi kau tau kan aku marah sekejap jer. Tapi aku tak reti nak pujuk orang. So aku buatkan seperiuk tomyam ni untuk ko! Lega tengok ko gelak tadi. Makanlah puas-puas k. Aku harap ni bukan tomyam terakhir dari aku untuk kau. 



Dah lama tak masak. Tapi hari ni aku masak awal-awal pagi untuk ko. Mesti sedap kan sebab aku masak dengan penuh kasih sayang kali ni. hehehehe... Sepanjang aku masak tadi asyik teringat kenangan-kenangan kita. Nak menitis jek air mata ni tadi. Tapi tak masuk periuk la okey! Don't worry hahaha... Tak sangka kan sekejap jer masa. Dah nak berpisah. Aku Kedah kau Pahang. Hmm bila lagi lah kita nak jumpa agaknya. 1 jer aku nak pesan, tolong jangan kawin dulu dari aku tau. Tunggu aku keyh! Hahahahahahahahahaha............ Hmmm... Dah tak lama la kita. Lepas ni kawin, jadi isteri orang pastu mak orang pulak. Ah! Kejapnya masa. Rasa still macam budak2 agi. Kau dah sedia ke??? Keh3x.. merapu je aku ni. Dahla tu. Semoga kita jumpa lagi. Aku doakan kau berjaya, bahagia dengan pilihan kau, dan bertemu dengan jodoh yang baik, Insya Allah. Doakan aku jugak okeh.

Assalamualaikum......

Photobucket

3 comments:

  1. wani!!!!!!!ko memang suka sakat ak kan..boley kena sakit jantung t...haha..TQ tau sebab da wat Tom Yam yg paling best yg pernah ak rsa..sedap ngat..sebelum balik ni kena belaja dulu wat Tom Yam ngan ko..patt la ak rasa twar je Tom Yam tu..ntah 2 air mata ko menetes dalam periuk tu...huhu..ak nak minta maaf dari hujung rambut hingga ke hujung kaki lau ak ad wat ko terasa @ sakit ati ngan ak...bese la adat berkawan..jp baik jap gaduh..ni la pompuan ,emo je lebey..haha...TQ gak tau bab sudi jadi kawan ak dan mengiktiraf ak sebgai BF ko..BestFriend k..Bukan Boyfriend..ko BF yg 2nd la..ok la tu kan...bila diingat balik,bnyk gak memori suka dan duka kita bersama,,bende ni ak akan ingat sampai bila 2 ...++ kite suka sgnat wat keje gile yg org tak wat...haha.. Insya Allah.lau panjang umur kite jumpa ag.. sekejap je kan masa kita kat sini...esok lusa ak da nak balik & ak x kan lupakn ko & kawan 2 ka sini..dengak korg sume la ak dapt kenal erti kehidupan Yg INdah Ni..Huhu... ak akan doakan kebahagiaan ko ngn insan tersayang..K**** ..huhu... x ley g tau jap g kantoi lak...Don'+ forget me k ..+ minta halal lau ad termbil pape ..hehe...:-)

    ReplyDelete
  2. Sori byak Typing error ..mamai da ...haha

    ReplyDelete