Saturday 17 December 2011

Happy GILA !!!


      Eh! Anak sapa la tu ??? Comel benor. Harap-harap anak aku nanti pun comel-comel jugak. Kih...kih...kih... (sempat lagi). Ha! Aku happy gila ni. Happy gila ni maksudnya happy sangat/gumbira/sukahati. Bukan gila okeh! Mau tak nya. Penat-penat aku tension siang tadi, akhirnya malam ni aku dapat buat header baru yang lagi cun dari biasa. Hehehe.... (poyo jek)... Bukanlah riak atau perasan atau apa, cuma pointnya kat sini aku puas hati sebab at last usaha aku tak sia-sia jugak. Bukan setakat header baru, blog aku pun dah berwajah baru. Habis setting aku godek-godek. Lagi better dari blog dulu yang putih gebu yang aku dok tengok selalu tu. Rasa nak berpinar-pinar mata aku sebab suci sangat. Hehehe.... Now, dah jadi Mrs Green. Harap korang tak sakit mata tengok blog baru aku ni. Hehehe.....

Sabtu, 12.09 malam.... 
0 Comments
Comments

0 comments:

Post a Comment