Friday 16 December 2011

Tension macam nak GILA!



       Hish! Over nya gambar kat atas ni. Memang aku tengah stress tapi tak der la sampai nak telan laptop. Adoi... Sapalah kau ni. Bertambah stress aku ni tengok kau tau. Ah! Abaikan! Yang penting aku memang tengah stressssssssssssssssssssssssssss. Mana tak nya, daripada pagi sampai ke petang aku dok mengadap laptop tak berkelip2x, tapi hampeh kerja tak jadi. Tak jadi wei! Puas aku try. Asyik gagal. Aku pulak memang spesies tak paham bahasa. Dah tak boleh tu bukannya reti nak stop. Tak boleh terima kenyataan. Nak jugak buat sampai jadi. Last-last, aku yang tension sendiri. 

       Opsssst! Aku tengah cakap pasal apa ni. Tak da tajuk, membebel-bebel jer lebih. Hmmm...OK. Actually, aku ni dok berusaha gila-gila buat tab menu untuk blog aku. Hahaha.... Pulun mengalahkan study untuk examkan. Ha! Sebenarnya aku memang ada test besok. BESOK TAU! Tapi memang susah aku nak stop buat benda alah ni once aku dah mula. Ha! Ni yang malas nak start ni. Housemate aku dah geleng2x tengok aku ke main khusyuk mengadap laptop ni. Dah la internet slow mengalahkan siput babi! Eh! Aku tak mencarut k. Memang dah nama dia siput babi. Hehehehe....

      Akhirnya, tepat jam 3.17 petang, aku close semua tab yang aku bukak kat laptop termasuk adobe photoshop. Aku mesti berhenti sekarang. Wawawawawa................. Tengoklah tab menu 'tutorial/tips' yang tetiba ada kat atas tu (selagi aku tak remove). Itulah yang aku dok buat dari pagi. Tak jadi! Tak boleh nak link! Tak tau lah aku yang gelong atau blog ni yang bengong. Back to the title ; aku tension macam nak gila! Tapi tak gila g tau. Hahahaha. Baik aku berhenti sebelum aku bertambah parah dan.................gila!!!!!! Wakakakaka.....


Ni pun bukan gaya aku stress. Kalau gini, habislah stok pen and pensil aku yang tak berapa ada tu. Eh! Tapi cantik lah gigi kau. hehehe.... 


Mungkin aku stress cun macam nih! Hehehehehehehehehehehehehe..........

0 Comments
Comments

0 comments:

Post a Comment