Saturday 17 December 2011

Soalan spot mengena! Saya GUMBIRA!!! Hoooyeeh!

Cedok dari http://kaukesah.blogspot.com hehehe

         Aku baru lepas jawab test beberapa minit yang lepas. Test ni student pakat budget susah sebab lecturer aku ni spesis unpredictable sket. Tapi baik okeh! Walaupun diwar-war kan susah, aku tetap buat donno jugak! Kes kelmarin lah yang aku dok mengadap laptop edit blog dari pagi sampai ke malam tak reti nak stop tu. Niat memang nak study tapi memang aku ni liat sikit bab-bab ni, tapi kalau pasal blog laju. Hahahaha...
           
       Test pukul 1.00 petang. Apalagi, lepas kelas habis pukul 10.00 pagi tadi baru aku nak terhegeh-hegeh cari nota and baca. Banyak kot. Tak sempatlah nak baca semua. Aku just ambil certain and baca betul-betul dalam masa yang berbaki kurang 2 jam tu (tolak makan, bla...bla...bla...) Tapi sempoi beb!  Semua yang aku baca masuk! Yeah! Sorak hoorey hoorey dalam hati masa jawab test. Memang best r kali ni. Dengan soalan esei yang macam kacang lupakan kulit tu .. hahaha.. girang gumbira. 
              
      Hilang segala stress yang singgah beberapa minit sebelum dapat kertas soalan. Mau tak nya. Tengok member aku dah study gila-gila, risau jugak takut aku tak boleh jawab. Tapi alhamdulillah, semuanya pertolongan dari Allah. Allah baik sangat tau. Jadi, insaflah dan jangan asyik nak study last minit jer. Belajar untuk dapatkan ilmu, bukan untuk   exam semata-mata.  Hehehehe... *Pesanan ikhlas dari penaja*
0 Comments
Comments

0 comments:

Post a Comment