Monday 14 November 2011

Stop Now!



Situation getting more serious. I became very addicted! OMG. Better I stop now before it's to late.
What I'm talking about???

Actually, akhir-akhir ni aku mengalami sindrom kegilaan melampau untuk menggodek-godek blog aku. Adoyai! Susah betul nak hilangkan habit ni. Dah la sekarang kerja bertambun-tambun. Mana dengan FYP lagi, assignment itu ini. Aku rasa OK jer kerja banyak macam tu. Yelah! Dah nama pun STUDENT. Masalahnya, aku g buat kerja yang TAK PENTING tu sapa suruh kan... 

Antaranya;

  • Edit blog  (Aku tau la tak de faedah langsung tapi once aku buka blog ni, mulalah gatal jari aku ni nak klik sana klik sini. Sedar-sedar, habis sehari suntuk depan laptop. Kerja 'kampus' tak buat jugak.) 
  • Tengok movie ( Sonok pulak aku dok layan movie owg putih. Tambah-tambah citer yang tak logik tu lah paling aku suka. Contohnya; No ordinary family, Race to the witch mountain (if aku tak salah), bla...bla...bla... malaslah aku nak listkan.)
  • Edit video  (Ni pun masalah. Bila aku start jer edit video, sure take time lama punya. Ish3x...)
  • Game Typewriter (Ni game paling aku suka. So, sehari suntuk aku boleh mengadap game nih)


Penyelesaian; 

  • Stop buka blog ( oh seksanya aku gini wawawa )
  • Stop buka movie ( ok asal kan tak start buka walaupun sekejap. Kalau tak , lingkup )
  • Stop edit video ( ok time free pun boleh buat. Ha??? Bila aku akan free??? wawawa )
  • Stop on game Typewriter (sure kalau on aku tak boleh berhenti . Isk3x...)




0 Comments
Comments

0 comments:

Post a Comment