Thursday 17 November 2011

Setebal Jurnal Itu !


See! Gambar di atas adalah jurnal yang aku baru print. Tebalkan! Haha... Semangat la katakan. Habis semua benda aku nak print. Baca belum tentu. Harap maklum ya! Baca ke tak , guna ke tak , tu no 2. Yang penting, no 1 aku print dulu. Baru rasa membara-bara nak buat 'proposal'. Opsssst.... Sebenarnya aku tengah bercerita pasal proposal final year project (FYP) aku. Ha!!! Last2x minit macam ni baru terkinja-kinja nak buat. Ish3x .... Mana tak nya, lusa dah kena present. But it's ok. Cool cool sudeh. Tak ada benda yang tak boleh disiapkan. Semua depends on kita. Kalau banyak mana masa pun, tak mula kerja, tak siap jugak sampai bila-bila. So, think positif and start now!


p/s : Setebal jurnal itu, sekental itulah semangat aku...
0 Comments
Comments

0 comments:

Post a Comment