Saturday 12 November 2011

Geramnya Dengar Suara Kau !!!

Gambar sekadar hiasan

Currently, tengah online sambil menonton Idola Kecil 4 kat tv. At first, aku buat tak tau jer tapi makin lama telinga aku ni makin masyuuuuuk jer dengar suara budak-budak tu menyanyi. So, aku pun memfokuskan sepenuh perhatian aku kat muka tv. Oh! Aku rasa macam nak membebel. Emo pulak tiba-tiba. 

Aku        : Perghhh! Power seh suara budak-budak ni. Semua sedap2x. Suara mengalahkan artis la pulak!
                (Selama ni aku tak pandang pon rancangan ni hihi)

HOs       : Tu r. Sedap . Tak puas dengar!

Aku        : Eeeeeeeeeeeeeeeeeeeish! Kenapalah suara aku tak sedap macam tu. Kalau tak, dah lama aku                      
                buat performance kat UMT!!! Wawawa....

HOs       : Smile ;)

'Aku' pun fikir-fikir balik. Ah! Elok lah tu. Kalau tak, sure aku tak der keja lain. Asyik melalak jer. Hmmm...


Moral of the Story ;

  • Aku terima diri aku seadanya. Kau???
  • Even suara aku tak sedap pun, sekurang-kurangnya aku ada suara. Alhamdulillah. Bersyukur. 
  • Ada hikmah di sebaliknya. Kalau tak, aku tak taw aku kat mana sekarang. Kau agak-agak???


\
0 Comments
Comments

0 comments:

Post a Comment