Wednesday 21 September 2011

DAY- 03

Hari ke tiga. Hari ni dengan mudahnya aku dapat mematuhi program diet aku. Mungkin badan aku dah terbiasa diajar begini sejak 2 hari yang lepas. Orang kata "alah bisa, tegal biasa" hehehe. Aku harap sangat azam kali ni bukan sekadar hangat-hangat tahi ayam. Seperti biasa, pagi menu aku adalah oat dan susu. Tengahari pula, aku sentap tomyam sayur campur tanpa minyak ramuan aku sendiri. Tapi oke lah, housemate aku cakap sedap! keh3x.... Hmm malam pula, aku makan salad buah-buahan dan sosej rebus. Sampai detik ni, alhamdulillah perut aku sedang-sedang saja. Tak la lapar sangat, tak la kenyang sangat. Bagus kan???

Tadi petang aku singgah HOCK KEE SENG borong 1 plastik besar yang berisi buah-buahan semata-mata. Macam kelakar pun ada. Tak pernah lagi aku borong buah kemain banyak. Diet punya pasal, cepat jer tangan aku tarik buah-buahan yang ada kat situ masuk dalam  bakul. Haha nilah gaya hidup sihat aku!
0 Comments
Comments

0 comments:

Post a Comment