Friday 4 November 2011

Balik Kampung Raya Haji - Rindu 'dia'


Yeah! Besok aku nak balik kampung! Dari Terengganu akan terbang ke Kedah naik bas hihihihi ... Aiya! Bila aku nak pulang ke tanah air nek flight ni??? Hehe bajet oversea la plak. 

Actually, kawan-kawan kat kampus mostly dah balik. Aku rasa UMT dah hampir sunyi sepi. Cuma tinggal beberapa kerat saja yang stay dan menyambut raya haji di sini. Kepada mereka, aku ucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA. Tak pa. Sesekali beraya di Terengganu apa salahnya kan. Aku pun teringin jugak nak beraya kat sini tapi apakan daya kerinduan kat 'dia' tahap red alarm dah! So kena balik! hahahaha

Pejam celik pejam celik, rupanya dah dekat hampir 2 bulan aku tinggalkan dia. Tapi don't worry. Aku selalu contact and tanya khabar dia. Setakat ni, Alhamdulillah, Allah masih bagi aku peluang jumpak dia. Oh! Rindu! Ok! Stop. Tak nak panjang-panjang cita. Yang penting besok aku dapat jumpak dia!!! 

Note: 

  • Sayang sangat sebab dia cinta pertama aku! Anugerah istimewa daripada Allah sebab bukan senang aku dapat dia taw.  
  • Nama dia YON. 
  • Asal dia Sungai Petani, Kedah. Hehe Jauh aku import taw. 
  • Balik nak tengok dia dah besaQ mana. Aku ambik dia kecik lagi. Mula-mula garang tahap 'red alarm' tapi bila lama-lama dia dah 'jatuh cinta' ngan tuan dia . -________-



0 Comments
Comments

0 comments:

Post a Comment