Sunday 2 October 2011

DAY 14 ( 2 Minggu )

Yeeeeeeeeeeeeeeah! Akhirnya genap 2 minggu aku ber'diet'! Seronoknya! Setiap hari aku happy! Happy sangat2x sebab aku SEDANG kurus *hehe macam poyo jer ayat! Alhamdulillah. Akhirnya, Allah bagi aku kekuatan untuk capai matlamat aku nih. Dah lama aku cuba, cuba, cuba dan cuba tapi gagal. Tapi aku ada terbaca sebuah buku ; " Jangan menyerah setelah berkali-kali gagal, sedang kan kejayaan sudah semakin hampir" @ semakin kita gagal, semakin dekat kita dengan kejayaan. Yes rite! Aku setuju sangat2x. Jadi, kali ni aku nak betul2x success, aku nak surprisekan org2 terdekat aku terutama mak abah, member2x aku yang dah nak kawin (opssst perluke???) Haaaaaaarus lah perlu kan. Cos aku malu nak g kenuri diorang kalu gemuk gedempol ( haha tu kah motif aku??? ) kantoi sudaaa....

Oke lah. Taknak membebel panjang. Hari ni sure lah berjaya kan. Oat dah jadi rutin, no prob, perut aku nih baik sangat taw. Nanti aku hadiahkan kau ayam goreng ye perut! hehe.... Emmm, then aku makan salad buah. Nak tengok tak salad buah yang sedap tu?? Dat's it >>>


Bahan-bahan;

- epal
- anggur
- plum
- kiwi
- yogurt

Sedaaap! Cubalah! Oke. Doakan aku cepat kurus ye! Amin....
0 Comments
Comments

0 comments:

Post a Comment