Monday 19 September 2011

Diet Yang Hancusss!

Ini cerita 2 hari lepas punya! haha macam kelakar bila ingat2x balik. 
Sabtu - Tengahari, jumpa mil untuk settle video kerjaya. Sebelum tu, mil mesej... " Jom p lunch ". Aku pun dengan penuh confidentnyer reply... " Aku diet lah. Mana boleh makan ". So, pendek cerita aku tak makanlah and mil bungkus jer bawak makan depan aku. Aduss! Terliur lauk ayam dia k! Aku pon rasalah ayam secoet. Secoet jer!!! Kitorang buatlah  kerja sampai ke petang bersama-sama kak Azah sekali. Tapi kak Azah posa. Jam 6.00 petang. " Aku laparlah! Jom jom makan " Haha aku pulak yang tergedik-gedik nak makan. Lapar sangat. Jadi tak tentu arah. Tak sabar rasa nak lahap  AYAM GORENG  kat asrama. So, aku n mil p makan kat kedai ayam goreng kafe baru tu. Puas hati! Memang sedap betullah ayam dia. Besar lagi!(bahaya, bahaya). Ak siap order lagi char keow teow. Sampai penuh perut aku dibuatnya. Disebabkan lahapnyer aku makan, yang spesis tak ingat dunia tu, aku tak peduli apa pon yang penting dapat sentap! Datanglah pula ex-housemate aku, "ooh... dating.." kata dia. Upssst! Aku baru perasan aku makan kat tempat open gila, betul-betul depan kedai. Lepas tu, barulah rasa malunyer hai orang dok lalu lalang, apa pulak diorang fikir tengok kami. Adoi! Malu! Malu! Hello! Kami kawan jer oke! Tak pe lah.

Gambar hiasan 

Yang penting, moral of the story ; 
- Diet aku hari tu memang hancusss! Sebab sentap ayam goreng keh! 
0 Comments
Comments

0 comments:

Post a Comment