Thursday 29 September 2011

DAY 11

Lagi 3 hari genaplah 14 hari aku berdiet @ bersamaan 2 minggu. Fuyooooooo! Tak sangka menjadi pula diet aku kali ni. Cukup 1 bulan, aku akan g timbang berat badan. Tak sabar ni nak tahu berapa dah turun. Tapi rileks...rileks... tak boleh terburu-buru. Aku akan lalui semua ni dengan penuh kesabaran so that kejayaan aku nanti terasa sweeeeeeeeeet ngat! Hahaha bajet perit lah sangat padahal bukan gemuk sangat pun cuma terlebih isi sikit jer (orang yang cakap k). Ah! Watever, yang penting aku nak kurus (kurus yang sihat dan cantik). Mean, aku bukan nak kurus membabi buta (opsssssssssst), inikan untuk kesihatan jugak! (haha niat mau betoi). Jom aku story sikit experience aku untuk kali ni. Hmmm, macam biasa pagi buat sit up, cuma skipping aku skip (dalam hati, tak apa 2 hari sekali hehe), sarapan oat dan susu (kan aku dah cakap menu wajib), tengahari aku beli lauk kat luar (ikan patin + sotong) perghhh sedap! eh eh tapi tak makan dengan nasi tau, aku makan dengan oat. Hahahaha..... tak habis-habis oat kan. Well, oat ni bagus tau, serap kolestrol. Tak caya cuba kau google. Petang dan malam, makan buah, biskut dengan teh hijau.... tu jelah. Cukuplah untuk isi tangki perut aku ni ha. Pendek kata, LULUS! 
Ok, Doakan aku cepat kurus! Amin....
0 Comments
Comments

0 comments:

Post a Comment